torsdag, december 25, 2008

Juldag!!

Så var julafton över och julklapparna öppnade. Det här var vad jag fick i Julklappsbytet från Eva Lotta Staffas - helt otroligt! En så jättefin söt liten väska, både virkad, stickad och sydd. Ett jättesött virkat bokmärke, ett invirkat måttband, Alpacagarn och mönster till pulsvärmare i hennes egen design och en chokladkaka. Jag är så överväldigad!!!



Och av min kära, kära storasyster fick jag det här!!! Garn till Frances som jag tittat på så mycket under hösten, och ett nystan Noro som jag också önskat så hett - det ska nog bli vantar.


Avslutar med några bilder från dagens vinterpromenad.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vinterbilder!!
Här har vi snö visserligen men inte så vinterlikt med snö på träden, som NI har. LITE avis är jag. Igår var vi ut på gården och lät pojkarna testa julklappsskidorna. Det gick faktiskt riktigt bra Inget gnäll :-O, fast de ramlade ett ANTAL gånger. Lilla M gick runt på stora R´s gamla skidor. Sen hade vi en skön slapp eftermiddag.

Kram!

Anonym sa...

Härliga vinterbilder, diggar den lilla granen med snöbollstopp *Ler*


Många gott nytt år kramar

Samtal från min trädgård sa...

Vilka fina presenter! Tycker verkligen att ni har mycket snö, här vi bara rimfrost, men det är också vackert.

Anonym sa...

visst har vi det vackert i Jämtland!
den vita mössan är snygg!