onsdag, december 17, 2008

Mitt garn!!!.. Och mönstertips mottages tacksamt....



Nu har min garn-vinst kommit!! Redan igår faktiskt, det gick väldigt snabbt. Så mjukt och mysigt!!! Men jag undrar vad jag ska göra med det?? Nån som har något förslag??? Upptäckte att jag har 200 g naturvitt och 150 g mörkrött av garnstudios alpaca liggandes, nån kanske har ett förslag på vad man gör av det med???

I morgon slutar skolan och det är jullov. Tyvärr har det regnat hela dagen så snart är nog snön borta. Tyvärr, jag som varit så glad över att det varit vitt länge. Typiskt, när den legat ända sen i november hade den väl kunnat få vara kvar över jul i alla fall.


2 kommentarer:

Anonym sa...

hallojsan måste bara in å skriva hos maggans lilla syster oxå då jag ser du är lika duktig som henne med garn och stickor.. önskar dej en fin å mysig dag. och naturligtvis en fin å njutfull jul.. hoppas någon kan ge tips åt dej nu för jag är tyvärr helt tiltad när det gäller förslag på stickning .. allt jag kan är raggsockar å det stickar jag på löpandeband .. skulle så gärna vilja göra lika vackra arbeten som ni båda men kanske en dag jag kan lära mej ;) kram kram Annie

EvaL8 sa...

Hej
Jag tycker du ska sticka Swallowtail shawl av Evelyn Clark. Den är vacker och rolig att sticka.
Lycka till! EvaL8