torsdag, februari 12, 2009

Det går inte bra nu.....

Har fortfarande inte stickat mer på mina misslyckade Noro vantar från föra inlägget. Jag har stickat färdigt Frances-baskern men inte fotat den - tog på mej den i morse och jag såg ut som Toad från Super Mario - som en svamp alltså...:-) Funderar på att riva upp den och göra om den, med tunnare stickor kanske.

Skickade Garn & Te paketet igår, hoppas bara att det kommer fram till Trollhättan utan problem.

I helgen städade jag mitt garnförråd som varit klassat som katastrofområde, men nu ligger allt garn prydligt i plastlådor i en hylla. En papperskasse med kasserat garn och rester lämnade jag till dotterns förskola i morse, de blev glada över att få något att pyssla med.

Nu ska jag snart gå iväg till vårdcentralen för att få en spruta i mitt onda knä - promenaden känns inte så lockande -24 grader. Tror jag ringer efter maken för att få åka bil hem sen i alla fall. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju modernt nu med dessa mössor, repa inte upp den fråga om det finns någon annan som vill ha den om inte du trivs i den...

kika in här så får du se på fler svambobbar mössor
http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/P1559181

http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/P1559234

Jag tycker de är sköna och praktisk...

<3<3 Kramar på "Alla hjärtans dag" <3<3

Anonym sa...

Kramar på alla hjärtans dag !
Lycka till "ma luva" *ler*