tisdag, oktober 28, 2008

Vilken härlig dag!!!

På förmiddagen såg det ut så här när jag tittade ut!! Äntligen snö!! Visserligen är den redan borta men julkänslan ökade med 200%.





Sen var jag ut och hämtade posten och i lådan låg mitt garn och te paket från Catharina. Jättehärligt garn, jag bara älskar färgblandningen!! Visst kommer det att matcha min Anne-Evilla tröja??? Te som luktade ljuvligt och en söt ris/vete värmare.



Så ska jag bara hitta ett bra mönster att sticka av. Hade hoppats på något bra till sockklubben men jag ratar båda novembermönstren. Jag kanske är kräsen men vare sej flätor eller knästrumpor är något jag gillar. Får leta fram nåt annat bra!

Senare i em ska jag sätta mej i soffan och läsa den här som kom ut idag.



Så ni förstår att det är en härlig dag!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh den tidningen vill jag också ha, men jag kommer ju aldrig iväg och kan handla. Stora T har ju bilen jämt numera :-(( Å när kvällen kommer orkar jag bara inte dra iväg till Ica. Få se om jag kommer iväg i morgon fm eller om halkan sätter stopp. :-/
Var ut till min (sällan utnyttjade) målarhörna i snickarbon och hittade lite grejer, så ikväll blir det julpyssel!! (När ungarna somnat *haha*)
Kramiz!

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att du gillade mitt paket, hoppas att théet smakar bra. Garnet har jag själv stickat sockar av och de blev jättesköna.

Ha en trevlig kväll
Catharina

Anonym sa...

Kom på att vetevärmaren har jag fyllt med dinkelvete, så att du vet;)

Anonym sa...

Den där tidningen tycker jag med om, framförallt när de har julinsperation...

Men jag ser att det står pynta julen i rosa, NÄPP, jag ska ha den röd...

Ha det gott

Anonym sa...

Den tidningen finns hemma hos mej med.passar ju bra att läsa den nu när du har lite snö *ler*
Hoppas det går bra med Torgvantarna,men jag klantade mej för jag glömde bort att kopiera bilden,men hoppas det går bra iaf.

Ha det gott !