söndag, mars 15, 2009

Upphittat!!!!

Hittade till slut bakstycket igår. Det hade krupit och lagt sej i en påse i garnförrådet - jag trodde att det var en påse med restgarner men där låg det så fint. För inte kan det väl vara jag som lagt det där och glömt det.....??? Nog måste det ha krupit iväg själv....

Så var en helg förbi med städning, melodifestival och solsken och vårkänsla idag. Inte så mycket stickat men såna helger måste det väl också vara. Fick lite bråttom med min Anne-Evilla, jag misstänker att syrran snart är ikapp mej. Tyvärr fick jag lov att riva upp 48 varv på spetsmönstret runt halsen, det blev alltför djup urringning på baksidan. Det är lite pillrigt att få allt att stämma ihop på slutet men vi håller tummarna.

Och det blir ingen bild idag heller. Gjorde ett tappert försök att knäppa kort i går kväll, men det blev bara konstiga vinklar och ännu konstigare färger. Gör ett nytt försök i morgon!!


3 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Slönt att det kom till rätta igen. Så behöver du inte vänta till påsk!

Anonym sa...

Ler !

Monica Hansen sa...

Grattis!