lördag, mars 14, 2009

Borttappat!!!

(Ja jag vet Maggan, jag gör sånt som ingen annan gör...) Jag har tappat bort bakstycket till min "silk printed cardigan". Hur kan man tappa bort ett bakstycke??? hade med mej det på sportlovet när vi var i farfars hus - hoppas att jag glömde det där så att jag hittar det till påsk. Annars vet jag inte vad jag gör. Det värsta är att nu kan jag inte fortsätta med framstyckena för jag är inte säker på var ärmhålen ska vara.....

Hoppas på att få till kort på mina norovantar (ja, för 5:e gången...) och min regnbågssjal i kväll!!

Ser ni ett vilset bakstycke nånstans så hör av er......

4 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Oj, oj, oj här finns bara en vilsen katt. Hoppas det dyker upp till påsk.

Monica Hansen sa...

Men jösses vilken otur!

Maggan sa...

Tur jag vet att det är återfunnet nu igen... men du är makalös!!! ;)

Anonym sa...

så det kan bli....????