onsdag, april 08, 2009

Förvirring i min hjärna

Förstår inte att jag ska vara så förvirrad. Har en gäng med nystan av garn i bomull/acryl som jag tänkte göra något somrigt av. Vet alldeles bestämt att jag hade en plan förra veckan, något jag ville sticka men nu är det helt borta ur huvudet. Har letat i sticktidningar, på nätet och kan inte komma på vad jag tänkt. Inte hade jag sagt nåt till syrran heller så hon kunde hjälpa mej.... Tänk om jag nu börjar på något annat och så kommer jag på sen vad det var jag egentligen hade tänkt?? Men å andra sidan så kan jag nu inte komma på nåt att sticka av det garnet som känns wow.....

I förrgår natt låg jag och tänkte på nåt som jag skulle åka till Ö&b och handla, men när morgonen kom var det helt borta, och har inte heller kommit tillbaka.

Tänkte sen ta kort på mitt ullgarn som jag färgat av äggfärg. Ungarna tyckte att jag var mer än galen..... Meeen, så hade jag visst glömt att ladda batterier till kameran så det gick inte att föra över bilderna. Är nog i behov av påsklov, men jag misstänker att jag måste ta med mej jobb så det kanske inte blir så ledigt. Suck, suck.

Börjar min hjärna att bli för full eller vad är felet när jag inte minns någonting längre?? Hjälp!!!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Kanske du borde rensa hård disken....Ler !
Nåja du är inte ensam,jag är likadan i bland,du behöver nog lite ledighet utan arbete !!!
Man måste tänka lite egoistiskt ibland,det har jag bestämt mej för
att ett par dagar på lovet ska jag vara själv och inte ha några måsten.bara göra det jag får lust till...
skoterföret hoppas jag finns i fjällen dit vi ska över helgen
här är snön bara som skum.
Har lagt ut en bild på bloggen i dag.
Tack för länken t. möss mönstret !
Håller på att leta mönster på sydd mössa i trikå.....tycker dom é snygga nu när det inte är så kallt

Glad Påsk Kram och ta nu hand om dej själv och ladda batterierna.
Kram !

Häxmamman i Jämtland sa...

En idé kan vara att sticka fina sommarmössor, det gjorde jag ifjol när jag låg på sjukhuset, jag trädde pärlor och sticka in i mönstret på end del

förslag akn du se här men kan inte tala om hur jag gjorde för det kom bara från huvudet
http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/P1559170

http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/P1559171

http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/P1559143

Ha det gott/Kram