onsdag, april 16, 2008

Inga bilder idag

Här är det mer kaos än vanligt....... Har tagit på mej att jobba extra, vilket betyder att jag jobbar nästan jämt, eftersom jag måste hinna med mina egna kunder parallellt med extrajobbet. I morgon åker vi bort för svärfars begravning på fredag och blir borta hela helgen.

Har jag en stund över så stickar jag i alla fall. Började med aprilsockarna i stickameras sockklubb, där jag blev medlem i extrainsläppet. Men mitt garn var för mörkt så mönstret gjorde sej inte. Bara att inse, flätor är inte riktigt min grej och i synnerhet inte i tunt sockgarn. Väntar med spänning på nästa mönster. Har börjat sticka en SuperKarla jag med. Jättekul stickning!! Stickar i resterna av min "stumpen"kofta (Marianne Isager), så jag var tvungen att sticka den färdigt först. Bra med lite "piska" ibland. 

Tyvärr, inga bilder och inga länkar denna gång, har bråttom, måste packa till 4/5 av familjen (tur att gubben packar själv i alla fall). 

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.