onsdag, mars 07, 2007

Lite nytt

SURPRISE!!!

Eftersom min enda läsare är trött på mina svampar så lägger jag väl ut lite nya konstverk.

Först min kaunikofta som ligger på blockning. Tjusig va???

Fram och bakstycke till min randiga Lett-Lopi kofta. Ännu ett evighetsprojekt, det är nu 3:e gången jag börjar om med första ärmen.

Sen städade jag garnförrådet och hittade en hel kofta i svenskullgarn från garntjänst, färdigstickad men inte hopsydd, så det gick fort att få en kofta klar.....

Lite av garnet på lager, 4 nystan qualitas till sockar, samt Evilla garn som ska bli en sjal - bara jag kan bestämma vilka mönster jag ska använda....






Vad kul det skulle vara om jag förstod mej på hur jag skulle göra för att få korten där jag vill ha dem också. Maggan, hjäääälp!!! HA! Jag kom på det själv!!

3 kommentarer:

Maggan sa...

Va bra!!! Att man slipper se bara den där ensamma svampen här ;)
Koftan ser ju kanonfin ut!! Grattis till den. Marta använder min när hon fryser = sover ;)
Kram kram

Agneta sa...

Skönt med snabba projekt ibland som koftan i källaren;-)

Anonym sa...

Å,vad vackert det gröna Qalitasgarnet är! Har det blivit några sockar än?