torsdag, december 03, 2009

Snö och vinter

Eftersom jag inte lyckats "julpynta" bloggen tänkte jag i alla fall glädja er med lite vinterbilder jag tog på morgonpromenaden idag. Det var 12 grader kallt och jag höll på att förfrysa fingrarna men vad gör man inte för lite vackra bilder!



(Inte mitt hus)

Jag vet ju hur glad du blir Maggan när du får se såna här bilder..... fniss.

Idag kom senaste numret av Stickmagasin i brevlådan och där var det också flera saker jag ville sticka. Återigen inget som passar ihop med garnet i källaren.... men det viktigaste är att det känns kul att sticka igen.

7 kommentarer:

Maggan sa...

hata, hata, hata...... ;) Vad är det för layout du vill ha då? Maila mej så fixar jag det i morron (mellan fikabesök, havrekexbakande och tvättstuga ;)
Bättre att stirra på datorn än på ett grönt/brunt landskap utanför ;p

Lisa sa...

Nämen va MYCKET snö ni har fått!! Här är det bara vit frost i gräset och på träden, men det är vackert det också. Inte så mycket jobb heller som med en dm snö. *s*
Men imorgon blir det blidväder så då fösvinner väl det. :-(:-(

Susanne sa...

Häftigt med lite snö tycker Stockholmaren, det är så mycket finare med lite vitt :)

Maggan sa...

Nu är det åtminstone snöstjärnor och lite julstämmning ;p Kram kram syster yster!!

Lisa sa...

Åh vad fin bloggen har blivit!! Bra att ha en syrra ibland va?!! ;-))
Själv har jag ju bara en bror men han duger han mé. *s*

Eva sa...

Vackra bilder........
ha en god fortsättning på julen.

Häxmamman i Jämtland sa...

Gott nytt år/Kram